25 April 2009

Un Bucureşti mai curat, mai uscat... De Paşte!

Am fost bucuros să constat că în Bucureşti e bine să rămâi tocmai atunci când îl părăsesc "adoptaţii" care se duc la soacre sau părinţi, cretinii de multinaţionale ahtiaţi după o vale a Prahovei ca o vale a Plângerii (după banii pierduţi aiurea şi tihna de negăsit!), acolo unde adoră ei să se dea cur în cur cu aceiaşi colegi pe care oricum îi văd zilnic la serviciu, dar şi "găozarii" băsescieni care nu mai sunt în căutare de subiecte horror (nu scap însă de ştirea aia cu spitalele luate cu asalt de beţivi în comă şi de umflaţi cu miel până dincolo de cota de avarie!)
De Paşte am locuit şi m-am simţit excelent în Bucureşti. Oraşul ăsta nu mi-a mai fost atât de drag ca acum de multă vreme... Chiar în a doua zi de Paşte, de nebănuit!, era tihnă, curat şi totul părea atât de civilizat!
Plecaţi cu toţii de Paşte şi Crăciun! Eu îmi doresc Bucureştii mei, pentru mine.

P.S. Nu ar putea pleca şi bigoţii şi fariseii care merg la slujba de Înviere ca la spectacol şi pentru "vrăjeală"? Poate îi convinge blonda de la Turism cu tichetele ei de vacanţă cu tot...

No comments: